Hayatımı cok etkileyen bir şey değil ama herkeste var mı ya da olay sizin acınızdan nasıl merak ediyorum.
Gitgide duygusuzlaşmış gibi hissediyorum. Yani sadece mutsuzluk anlamında değil.
Guluyorum ama mutlu değilim, uzgun değilim, ozlem duygum yok oldu gibi. Bir deşarj olmak icin ağlamak istiyorum desem en son ne zaman ağladım bilmiyorum bile.
İnsanlardan hoşlanıyorum ya da aşık oldum sandığım duygular zaten tamamen hormonal ve takıntılardan ibaret.

Sanki doygunluğu artırılmış bir fotoğraf gibi yani. Renkler var ve secilebiliyor ama cok soluk.