Arkadaşlar kolay yoldan unlu olmanın yolunu buldum:

Adım 1: Technopatta "(kendin isminiz) hayatı" diye konu acın.
Adım 2: Hayatınızı yazın.
Adım 3: Google'da kendi isminizi aratıp sonuna Technopat yazın.
Sonuc: Artık Google'da isminizi aratınca sacma sapan insanlar yerine siz cıkacaksınız ve hayatınızı herkes bilecek.
Bonus adım: Gelen ilginin tadını cıkarın.


Bu fikri bugun otobusteyken duşundum. Sonra tum kişisel bilgilerimi halka acık website'sinden paylaşmanın mantıklı olmayacağına kanaat getirdim. Siz ne duşunuyorsunuz? Yapılabilir mi?