Hukumet 28 Ekim'de acıklayacakmış. Cep telefonlarında da gecerli OTV indirimi olacak. Sizce olur mu? Bence secim yaklaşıyor, secim stratejisi olabilir.
iPhone 11 alacaktım fakat OTV indirimi gelecekse iPhone 12 alırım.
OTV indirimi uygulanırsa bundan kimler yararlanacak?