Merhaba arkadaşlar, 2 yıldır ozel okula gidiyorum annem babam calışıyor. 3 kardeşiz şu an Manisa'da yaşıyoruz. Maddi sıkıntılarımız var fakat ben ailemizi zorlamamak icin ne kıyafet alıyorum ne hazır yemek. Yaşıtımdaki kızlar kıyafet alır kuafore gider kafelere gider, ama ben ailemin maddi durumunu zorlamamak icin yapmıyorum asla. Mesela yatağım yok yerde yatıyorum asla şikayetci değilim. Sırf cok maddi durumumuz sıkışmasın diye kaliteli şampuan veya krem veya almıyorum. Bilirsiniz kızlar, Gratis'e gider alışveriş yapar, ben ise ailem zorlanmasın diye gitmem asla. Sadece temel ihtiyaclarımı alırım. Ne ayakkabı alırım ne kıyafet ablamın eskilerini giyerim ama şikayetci olmam. Ama ailem surekli ozel okula gittiğimi yuzume vuruyor ve beni uzuyor. Ben oysa maddi durumlarını zorlamamak icin arkadaşlarım dışarı cağırsa hayır diyorum. Cidden beni cok yoruyor ve uzuyor saclarım dokuluyor goz altım morarıyor stresten. Sadece icimi dokmek istedim.