https://www.technopat.net/forum/windows-8-1/31595-ekran-kartimi-kullanamiyorum-w8.html
Aynı konuyu tekrar tekrar acmandaki amac nedir ? Yazım kurallarına dikkat etmediğin gibi , sacma başlık , vızırtı resim ekleme gibi kotu goruntuler sayesinde yazdıklarını okumayı bırak direkt konudan cıkış yaptım. Once forum kurallarını oku , ardından duzgun bir dille sorununu belirt ki yardımcı olalım. Kusura bakma bu şekilde konunu ne okurum ne yardım ederim.
Mahmut Basri Dilek
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Mahmut Basri Dilek