Metin2'ye tekrardan başladım. Bugun 11 saat oynadım. Aclıktan haberim bile yok.
Oyun aşırı zevkli oluyor. Oyunda sadece metin kesiyoruz. Savaş falan olmuyor. Sadece metin(taş olarak da denebilir) kesiyoruz.
Calışmak istiyorum. Ama etrafta iş yok. İnsanların arasında konuşmayı seviyordum.
İnsanlara sacma konuşuyor muşum. Ben de boyle olunca kendi icime kapandım.
Ondan gunden beri ev gezmesine gitmedim. Bize misafir geliyor. Ben de hoş geldin deyip; oyun oynamaya devam ediyorum.
Cok fazla oyun oynuyorum
Geyik0 Mesaj
●10 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Cok fazla oyun oynuyorum