Merhaba, ben 8. sınıfa gidiyorum, yaşım 13 ve boyum 1.40. Arkadaşlarımın arasında en kısayım. Sizce zamanla boyum uzar mı? Ailem de kısa ama yine de arkadaşlarıma yetişir miyim?