[IMG]http://img357.**************/img357/6590/emrevv8.jpg[/IMG]



Konu Geyet Acık Sitemiz Engellenmiş.Kimse Kimseyle Haberleşemiyor.

Eskiden Forumumuz kapandığında Adult Bolumumuz Vardı Oradan İsmet Abi Bizi Olan Olaylardan Haberdar Ediyordu
Yedek almak baya bir uzun surmuştu İsmet abi icin.(Hey gidi Eski Gunler Hey )

Şimdi Oda Yok.Buyrun Bakalım.

Neler Yapardınız_?

900 bin kişi msnden nasıl haberleşek_?Oda bir problem

Not:El alışkanlığıyla forumtr.com yazmıştım karşıma bu sayfa cıktı.Bende yazan yere frmtr.com yazıp imaje aldım ve yayınladım

Ehi

Konu Behramın actığı konudan farklıdır.Kimse verildi demesin


__________________