Her dersi de her kapasite anlayamaz tabi...

Evet kızlar hayattan aldığınız en buyuk ders nedir_? Şunu yaptım boyumun olcusunu aldım oturdum dediğiniz birşeyler yaşadınız mı?
Benim aldığım derslerden bazıları:laugh:
Kimseye sırrını verme..

Herkese hak ettği değeri ver..

Bunlar kesin tespitlerim ama ne kadar uygulaya biliyorum orası mechul

Defalarca şans vermeyeceksiniz bir insana..
2. şansını kullanamayana hoşcakal bitti demesini bileceksiniz.. Ve geri donduğunde kabul etmeyeceksiniz..
Onemsiz gibi gorunen kusurları gormezden gelmek en buyuk aptallık...
Kucuk ayrıntılarda buyuk sorunlar yatıyor..
Hayattan aldığım en buyuk derslerden biri de
Anne ve baba kadar hic birşey değerli değil.
Şimdiye kadar yaşadıklarımın bana oğrettiği: hicbirşey icin uzulmeye değmezmiş (diyorum ama uygulamaya henuz gecmedim )
Aldığım derslerden bi kacı bunlar.Sizin aldığınız dersleri de merakla bekliyorum
