*Selam, benim adım Fatma.
-Selam, benimki de Sevda.Bu arada sen nasıl oldun?
*Donarak oldum.
- Offffff yaaaaa cok korkunc.
*Yok o kadar kotu değildi aslında. soğuktan titremem gecince ısınmaya başladım ve birden bir uyku bastı ve sonunda huzur dolu bir olum gercekleşti.Peki sen nasıl oldun?
-Agir bir kalp krizi gecirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş ustunde yakalamak icin eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.
*Sonra ne oldu?
-Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim,butun evi aramaya başladım. Catıyı ve hatta yatakların altını bile aradım fakat bulamadım. Ama tempolu koşturmaktan dolayı aşırı yorulmuştum.Yorgunluktan kalp krizi gecirdim ve oldum.
- Salak karı keşke derin dondurucuya da baksaydın. Eğer bakmış olsaydın şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık....!





alıntı