Ben ilkokuldayken biraz (fazla) hayal gucum vardı sacma sapan konuşarak Cince konuştuğumu sanırdım ve eve giderken bir taşı alıp annemle telefonda konuşuyormuşuz gibi yaptım ve 1. sınıftım arkadan gelen 4'ler benim konuşmamı duyup benimle dalga gecmişlerdi.