Selam. Gecen gunlerde Spotify bana paylaşmam icin bir kod gonderdi. Arada bir yapıyor boyle şeyler. Normalde cevremde kodu verebileceğim kişiler bulurdum ama bu sefer bulamadım. Ben de cekiliş yapayım dedim. Kodu kullanabilmek icin daha once Premium kullanmamış olmanız lazım. Ayrıca kod bittikten sonra aylık ucret almaya başlıyor, dikkat edin. 2 ayın bitimine birkac gun kala Premium'u iptal etmekte fayda var. Bunların dışında kodun bir kullanım suresi olabilir, bilmiyorum. Normalde kodu aldığım gun verecek kişi bulurdum. Bu seferkinin ustunden birkac gun gecti, belki Premium aktif olmayabilir. Ola dabilir. Sadece bir fikir. Yarın 16.30'a kadar cekilişe katılım devam edecek, goruşuruz.
Surprizbozan