Technopat Sosyal cok eğlenceli bir yer, ama gercekten eğlenceli. Tek sıkıntısı insanların rahatca tuzağa duşup gereksiz yere uyarı alabileceği konular barındırıyor olması.

"Olumden sonra ne olacak" konusuna adamın sorusu uzerine ayet paylaşmıştım ama felsefe bolumunde ayet paylaşmak yasak olduğu icin bolumden 1 ay sureyle uzaklaştırma aldım. Eğer bilerek ayarladıysa helal olsun, cok rahat cok profesyonel. Benim anlamadığım konu ayet paylaşmadan adamın iddiasını nasıl curutebiliriz? Yani "şu şu yoktur" diyor ama sen "al bak var" dediğin zaman uyarı alıyorsun. Acaba bunun etrafından nasıl dolaşabiliriz? Bu da başka bir videonun konusu.

Yani adamın bir şeyler sallaması serbest, ama cevap vermek yasak. Guzel bir fikrim var. O zaman komple din konuşmak yasak olsun. Niye yarım iş yapıyoruz? Din konuşulabiliyorsa tam konuşulabilmeli. Yok efendim konuşamazsın ise kimse konuşmasın. Ben millet rahat rahat konuşuyor diye yapıştırdım gectim. En iyisi bot olmak lazım. Herkes ne diyorsa onu demek lazım. Fikir uretmemek lazım. Ya da cocukca mizah ağırlık şeyler yazmak lazım.






Evet arkadaşlar bugun nasıl tuzağa duştum size onları anlattım umarım eğlenmişsinizdir. Cunku ben cok eğlendim.