Oyun oynuyordum telefon caldı. Tanımadığım bir numaraydı. Actım acar acmaz "benimle buluşmak ister misin?" dedi bende "kiminle goruşecektiniz?" dedim o da "kiminle goruşeceğimin onemimi var?" falan dedi. "kimsiniz" dedim "boş ver hadi buluşalım" deyince ben "uzgunum hanımefendi daha cok gencim." diyerek suratına kapattım. Dolandırıcı olduğunu duşunuyorum. Cunku yanlış numara olsaydı sesimden anlardı. Dayılar kanmayın boyle şeylere