Daha onceden paylaştığım haberlerde; Meta, Google, Apple, Microsoft vb. teknoloji devleri rekabeti kotuye kullanıyor diye ceza yiyor. Bunun adına tekelleşme dendiğinin farkındayım. Başkaları da gelişse olmuyor mu?
Mesela Google (Arama motoru ve tarayıcı) piyasada %91 oranla en ustte. Sanki bu Google en ustte başladı. O da sıfırdan başladı. Tekelleşme olacak diye ceza yemesinin anlamı ne?
Rekabet Kurumu neden teknoloji devlerine para cezası veriyor?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●11 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Rekabet Kurumu neden teknoloji devlerine para cezası veriyor?