Şu hayatı yaşamış temizinden bircok şeyini gormuş abilerime sesleniyorum. 17 yaşındayım ve geliştiğimi tam olarak hissedemiyorum. Bazı aktiviteler (vucut geliştirme ve ders calışma ) yapsam da geliştiğimi hissedemiyorum. Bana + olarak katacak fikirleriniz veya keşke 17 yaşında olsaydım şunu yapardım diyeceğiniz pişmanlık veya isteklerinizi anlatabilir misiniz?