Merhabalar arkadaşlar, bu 1 haftadır oksurmekten oldum ya. Doktora gittim şurup verdi, şurup nerdeyse bitecek ama hicbir faydası olmadı. Okulda oksurmekten dersi dinleyemiyorum, geceleri uyuduğum yerde kalkıp oksuruyorum. Ballı sut falanda ictim, bi faydası olmadı. Sizce tekrardan doktora gitmeli miyim?