Sanırım ozlendi ama gercekten burada mesaj yazmak oğk geldi. 18'e giriyorum ve buralara geldiğimde yalandan soylediğim yaştayım. Yaşadığım yerde gercekten isim yaptım ve bu bilgi birikiminin en onemli kaynağı burasıydı. Teşekkurler ve bence hoş geldim gibi.