Hayatım cok kotu demeyeyim bunada şukur ne sevdiğim ne sevenim var ailemden bahsediyorum. Babam desen cahil her şeyin zoruna kacıyor kadın gibi kafa utuluyor her şeye anlayışlı değil benimle ilgilenmiyor annem gibi. Annem ise kendine cekiduzen vermiyor surekli yemek yemekten kilo alıyor cok sıkıcı. Ayrıca abim ise oda aynı ben ise cok farklıyım herkesten cok farkli gibiyim. Beni kimse anlamıyor cok duygusal nazik efendi biriyim, saygılıyım. Ailemden bile utanıyorum fakat insanlardan bana saygılı efendi olmasını istiyorum. Ama yok psikolojim artık bozuldu amacım hedefim kalmadı kendime dikkat edemiyorum arkadaşım vs de yok bu yaşıma kadar alayla gecti yaşım 16 artık bu yaşımda hayatın ne olduğunu anladım. Cok kotuyum umudum gelecekten sizce hayatım kotumu gelecekte duzelir miyim?