Merhaba. Hemen konuya geceyim. Ben gercekten cok hassas biriydim. Yerli yersiz coğu şeye ağlardım. Dedemin vefatıyla uzulduğum coğu şeyin aslında ne kadar sacma olduğunu anladım. Kısmen artık duygusal anlamda daha gucluyum. Ama hala bazı ufak şeylerde ağlamaklı oluyorum ve kendime engel olamıyorum. Kendime boyle olduğum icin cok kızıyorum ama ne kadar cabalasam da olmuyor. Yani daha az duygusal olmak icin ne yapmam gerekiyor? Ya da yaşım kucuk olduğundan dolayı normal mi? 14 yaşında erkeğim.