Arkadaşlar ben 9. sınıf olacağım ancak boyum 166 cm iken kilom 47. Zayıf olduğum bir sorun mu? Sizce sevgilim falan olur mu? Kizlar begenir mi? Kuvvetliyim belki de ama zayıf gorunuyorum.