Arkadaşlar, başta yazım hatalarına ceza vermelerine sinir oluyordum. Kendi dilimi biliyorum bilmesine de ama yazım hatalarına dikkat etmiyordum. Her yeni konu acışımda dikkatli yazmaya ozen gosterdim forum sayesinde bunu gunluk hayatımda yansıtmaya başladım. Artık daha resmi yazıyorum ve bu daha iyi oluyor. İşte Technopat foruma bu yuzden cok teşekkur ederim! İyi ki o cezaları yemişim o cezaları yemeseydim bu resmilik gunluk hayatıma yansımayabilirdi.