Evet arkadaşlar. Herkesin ''keşke'' dediği zamanlar vardır. Hayatınızdaki en buyuk pişmanlığınız nedir? Acıkcası ben ortaokuldayken, hocama cıkışmıştım. En cok bunun pişmanlığını yaşadım. Oyle bir hocaya karşı o hareketimi asla affetmeyeceğim. 3 sene Turkce dersime girdi. Her gorduğumde aklıma o an geliyor. Nasıl boyle bir salaklık yapmışım diye duşunuyorum bazen. Gerci sonra gittim ozur diledim. Onun da bana karşı bir olumsuz tavrı olmadı o olaydan sonra. 3 gun sonra olay kapandı gitti. Ama gercekten gecmişte ''keşke'' dediğim en kotu olay. Evet soz sizin.