Kolay gelsin.
Hayatımda şu ana kadar hic fiziksel bir işte calışmadım. Genellikle hep internetten calıştım. Hem tecrube; hem de para kazanmak icin fiziksel bir iş arıyordum ki buldum. Bir yazılım şirketi. Burada normal şekilde calışacağım. Tabii daha calışacağım kesin değil. Haftaya goruşmek icin gideceğim. Ama heyecanlıyım biraz. Ben heyecanlanınca biraz takıla takıla konuşurum. Siz iş goruşmesinde ne yaşamıştınız? Heyecan var mıydı? Varsa heyecanı nasıl yendiniz? Şirket ekibi genel olarak genc bu arada. Heyecanlanmamın sebebi pek dışarıda dolaşmamam ve asosyal olmam.
İş goruşmesine gideceğim ve heyecanlıyım
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- İş goruşmesine gideceğim ve heyecanlıyım