Dun akşam elimde RAM var gonderebilirim derken satmak değildi kastım. Elimde fazladan kullanmadığım RAM var, kargosunu siz oderseniz hicbir ucret talep etmeden gonderebilirim demek istemiştim. Boşta duracağına birinin işine yarasın diye.
Ozelliklerine bakılsın, uyumsuzluk olmasın diye de teker teker takıp ekran goruntusu aldım yukledim.
Gayet anlaşılır yazdığımı duşunuyorum. Yanlış anlaşılmak uzucu. Keşke ceza vermeden once sorsaydınız.
Herkes her şeyi istediği gibi anlama ozgurluğune sahip değil maalesef.