Ben 2020 ve 2019 sonu diyorum, cunku o zamanlarda @samotne Ciasteczka vardı ve cok mizah vardı. (ayrıca mizah ve eğlenceye alınan troll konular
Forumun en rahat yılı hangisi?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Forumun en rahat yılı hangisi?