Merhaba arkadaşlar, babamın emekli olmasına sayılı gun kaldı ama gunu bittiğinde cakışan gunu cıkar mı acaba? Yani e-Devlet'de yazılan gunler net midir? Emekli olmaya gittiğinde cakışan gunu cıkabilir mi?