Merhaba arkadaşlar, cok zor bir durumda kaldım. Sizlere paylaşmak isterim, fikirleriniz icin şimdiden teşekkurler. Arkadaşlar, ben yarın koye gideceğim. Orada kuzenim var ama yaşadığım yerde de cocukluk arkadaşım var. Koye gidersem bir daha cocukluk arkadaşımı goremeyeceğim cunku taşınacağız. 1 ay cocukluk arkadaşımın yanında mı kalayım, yoksa kuzenimin yanına mı gideyim? Yarına kadar karar vermem lazım.