Salı gunu @barış Can KURT kardeşimden Turkce yazım yanlışları nedeniyle 1 gunluk ceza yedim. Ve ertesi gun yine salı gunu yazdığım aynı mesajdan dolayı aynı cezayı yedim. Hani diyorum bu ceza işlerini bi aranızda kendinizi bilgilendirerek yapsanız daha guzel olmazmı ? Mağdur olmayız en azından.