İyi akşamlar Technopat ailesi.
Lise sona gectiğim, universite sınavına sayılı gunlerin kaldığı şu aralar aklıma takılan bir soru, ne olmalıyım?

Yaşıtlarım dershaneye başladılar, harıl harıl test cozuyorlar ben en son ne zaman test cozdum hatırlayamıyorum bile.
Ders kitapları dışında her şey ilgimi cekiyor, turlu turlu kitaplar, cizgi romanlar, bilim dergileri, bilim siteleri, ansiklopediler... ama nedense sanki alerjim varmış gibi ders kitaplarından uzak duruyorum ve bunun sebebi hedefsizliğim.
En azından bir hedefim olsaydı ders kitaplarında ki sacma sapan, yanlış, değiştirilmiş bilgileri okur, zaman kaybı olduğunu bildiğim halde test cozerdim.

Ama benim konumumda biri icin hedef secmek cok zor, benim kadar cok zevki, merakı ve yeteneği olan biri icin.
Yemek yapmayı severim, yemeyi, koşmayı, resim cizmeyi, kitap okumayı, yazmayı, heykel yapmayı, her turlu makineyi, her turlu makineyi bozmayı, tamir etmeyi, gitar calmayı, dinlemeyi, lego oynamayı, bi! şeyleri kırıp calışma stilini oğrenmeyi, daha iyisini yapmayı, yeni diller oğrenmeyi, anatomiyi, oğrenmeyi seven biri icin.

Olup, en ust basamaklarına cıkabileceğime inancım tam olan o kadar meslek var ki.

Goruşmek uzere Technopat ailesi...