Bugun cok ofkeliyim. Alışveriş merkezinde bir Rus adam vardı, gireceği mağazanın kapısının onunde poşetini bırakmış, hemen ondeki mağazaya girmiş. Guvenerek alışverişini yapmış da donmuş, bir de ne gorsun, poşeti calınmış. Mağaza calışanına poşetinin nerede olduğunu soruyordu, catapat İngilizceyle Rusca ve Turkceyi karıştırdı, biraz zor da olsa anlaştık ve guvenliğe gitmesini soyledim. Biz ne zaman insanlaşacağız? Neden tecavuz olayları, hırsızlık olayları sık sık yaşanıyor? O adam burada yaşıyor buyuk ihtimal (Turk olduğunu tahmin ettiğim bir eşi vardı) fakat bir turist gelse ve bizi boyle gorse geri doner mi? Biz neden sınırımız icindeki hırsızı tecavuzcuyu tutmadığımız yetmiyormuş gibi yenilerinin sınırdan kacak girmesine izin veriyoruz? Yazıklar olsun cidden, yazıklar olsun.