Sadece soz verdiler tutmadılar diye mi yani? Zaten zam da kendilerine gecen zamın yansıtılması anladığım kadarıyla, ki oyle olmasa bile taahhut vs. kullanmıyorlar bir telefon acarak ile sorunu ortadan kaldırabilir herkes. Zaten boyle dengesiz bir enflasyon ortamında boyle bir soz vermeleri sacmalık orası oyle fakat sizde tuketici olarak firmaların neyi yapıp neyi yapamayacağını kestirmeniz gerekmez mi? Ayrıca eleştiri herkesin hakkı da bazı arkadaşlar gercekten ellerinde anti TurkNet ya da anti XXX bayraklarıyla dolaşıyor surekli. Kanlarına mı işlemiş nedir anlamadım. Ya hadi her şeyi gectim bu vatanın butunluğu mu kardeşim ben farklı fikirde olamaz mıyım? Anında bilmiş bilmiş cevaplar falan atılıyor sırf tetiklemek amaclı falan.
Forumda TurkNet'e nefret mi duyuluyor?
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Forumda TurkNet'e nefret mi duyuluyor?
-
23-10-2022, 09:26:11TurkNet neden bu forumun geneli tarafından aniden hain ilan edildi ve aksini dahi ima etmek sizi "TurkNet'ci" ya da başka "bir şeyci" yapıyor?
Sadece soz verdiler tutmadılar diye mi yani? Zaten zam da kendilerine gecen zamın yansıtılması anladığım kadarıyla, ki oyle olmasa bile taahhut vs. kullanmıyorlar bir telefon acarak ile sorunu ortadan kaldırabilir herkes. Zaten boyle dengesiz bir enflasyon ortamında boyle bir soz vermeleri sacmalık orası oyle fakat sizde tuketici olarak firmaların neyi yapıp neyi yapamayacağını kestirmeniz gerekmez mi? Ayrıca eleştiri herkesin hakkı da bazı arkadaşlar gercekten ellerinde anti TurkNet ya da anti XXX bayraklarıyla dolaşıyor surekli. Kanlarına mı işlemiş nedir anlamadım. Ya hadi her şeyi gectim bu vatanın butunluğu mu kardeşim ben farklı fikirde olamaz mıyım? Anında bilmiş bilmiş cevaplar falan atılıyor sırf tetiklemek amaclı falan.
ki yeri geldiğinde ben de Technopat'ın duruşunu biraz yanlış bulduğumda da soyluyorum bariz reklam olan konuları gizlemeleri vs. fakat aynı konunun yorumlarında bir infaz etmedikleri kalmış yani.