2 hafta once Paybyme kartım ATM ile işlem yaparken orada kaldı. Aynı gun sipariş verdim, 2 haftadır yeni karttan haber yok. Arıyorum ulaşamıyorum, mesaj yolluyorum kafalarına gore mesaj cevap yazıyorlar, bazen hic cevap vermiyorlar. Kullanabileceğim tek odeme yontemi bu. Onerileriniz nelerdir ?