10 dakika dursun, soğusun diye buzluğa koyduğum Full dolu cam şişeyi 12 saat sonra hatırladım. Patlamış tabii. Sular bulundugu yere akmış ve donmuş. Şişe orada sıkışmış gibi yani. Buzluktaki rafta duruyor. Nasıl cıkarabilirim sizce? Aklıma gelen yol şu. Kucuk bıcaklarından birinin ucunu ısıtmak ve altından eriterek sokmek.