Arkadaşlar bu aralar cok bunaldım evde duruyorum yapacak bir şey yok. PC'ye bakıyorum gene oynayacak bir şey yok. DC'den Ark'lar ile sohbet ediyorum gene sıkılıyorum. Telefona bakim bir şey yok dışarı cıkayım cok sıcak gece cıkayım arkadaşlar musait olmuyor. Yatıyorum kalkıyorum tık yok cok sıkıldım ve bunaldım. Bir şey onerin ne yapabilirim?