Hocalarım selam. Ben kişilik olarak saftirik olan bu yuzden de bugune kadar kaybeden birisiyim. Gerek arkadaş edinme gerekse vs. nasıl daha atılgan, uyanık, fırlama birisi olabilirim? Umarım gulmezsiniz cunku bu cok uzucu hocalarım. Selam ve saygı ile iyi sosyaller dilerim.