2 saat once ketcap mayonezli bir hamburger yedim. O saatten beri karnım ağrıyor. 2 kere tuvalete gittim hala ağrıyor. Fon makinesiyle karnımı ısıtınca geciyor. 3 saat sonra da halı saha macım var bana yardım edin. Ne yapmalıyım ?