Neyin kafası dediğimdir. Kuralları uygulayan robottur başka bir deyişle. Buyurun orneği. Yoneticiler gene gelip kendilerini haklı cıkaracaklardır adım gibi eminim ben sadece tarafsız uyeleri bekliyorum tartışmaya. Sizce fotoğraftaki şey ne kadar mantıklı? Mantık neresinde bulamadım bana yardımcı olur musunuz?