Merhaba Arkadaşlar.
Başlıkta belirtildiği gibi o hisleri yaşayan var mı?
Ben bazen o hisleri yaşıyorum da.
Belki bazı arkadaşlar der ki yahu sevilsem ne sevilmesem ne, gibi duşunebilir. Ancak ben bu tarz durumlarda biraz hassasım!

Arkadaşlar lutfen ama lutfen gercek duygularınızı paylaşalım!