Bir gun Technopat'a giriyorum. Bir bakıyorum mesaj gelmiş. Acıyorum. Mesaj Recep Baltaş'tan, diyor ki:
Senin gibi birini Technopat'ta yonetici olarak gormek isteriz. Fikirlerin guzel vs. yazıyor. Ben de Recep ağabey bu sene benim icin onemli. Maalesef siteyle ilgilenemem bu sene filan diyorum. O da varlığın yeter diyor.
Vallahi sallamıyorum. Ruya aynen boyleydi. Zaten Technopat'ta mod olmayı anca ruyamda gorurum.