Herkese merhaba, Discord Nitro'nun hediye verdiği Game Pass'ı kullanmaya hic vaktim yok şimdi aktif etsem icinden 1 oyun bile oynamam ben de cekiliş yapmaya karar verdim. Fakir'in yuzunu guldurmek sevaptır ne de olsa
Şartlar:
*En az 500 mesaja sahip olmak.
*En az 1 aylık uye olmak.

Katılmak icin "Katıldım" yazmanız yeterli olacaktır.

Katılmak icin son tarih 3 Ağustos 13.00 . Sonuclar 4 Ağustos icinde bir ara acıklanacak.

Herkese bol şans ve iyi oyunlar .