Arkadaşlar merhaba, ben 29.08.2003 doğumluyum. e-Devlet uzerinden baktığım zaman bu yılın sonu 31.12.2022 tarihine kadar askerlikle ilişiği yoktur diyor. Benim bildiğim kadarıyla askerliği 3 yıl daha sebep gostermeksizin erteleyebiliyorum. Yanlış anlaşılmasın kişisel sorunlarım nedeniyle universite sınavına bu yıl hazırlanma şansım oldu 2023 yılında nasipse universiteye başlayacağım. Ben e-Devlet uzerinden tecil işlemini şu an mı yapmalıyım yoksa e-Devlet'te yazan surenin dolmasını mı beklemeliyim? Bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse cok sevinirim.