İyi gunler arkadaşlar. Dun 18 yaşına bastım ve kredi kartı alacağım. Beni bilgilendirebilirseniz sevinirim. Bonus kart almayı duşunuyorum.

1-)Kredi kartını alabilmek icin kefil gerekli mi? Kefilsiz alabilir miyim?

2-)Bir de kredi kartı direk 500 TL limit ile başlıyor diye duydum doğru mudur ben 200 TL olmasını istiyorum ilk defa alacağım icin.

Lutfen kredi kartı alma, başına dert olur gibi tavsiyeler yazmayın. Ne olduğunu biliyorum