Su arıtma bağlatmıştık Hyundai marka suyun tadı hoşumuza gitmedi. Calışmıyor diye duşunduk 2-3 tane farklı arıtmacı ve şirkete gosterdik cihazı yanlış bağlantı yapılmış. 4 filtrenin 2'si calışmıyormuş 1 yıl boyle kullandık. Sizce dava acılabilir mi?