@mikail Fidan Konuya uygun bir başlık bunu bulabildim. Şimdi W.1'i indirdim ve inen 6 part dosyayı bir klasore cıkarttım. Cıkan dosyayı da USB belleğe WİNToBootic Programı ile cıkarttım.




Kılasorde gorduğunuz dosyalar cıktı. Winrar 5.10 ile cıkarttım. Ben nerde hata yaptım?