Bizim valide bir klima istiyor. Yaşlı kendisi ve İzmir hava oldukca sıcak. Sizden max. 3000 tl ye inventer arcelik bir klima tavisyesi bekliyorum [Valide takmış kafaya bir arcelik, dedim daha iyi marka var. Yok anlatamadım
Evin Ozellikleri:
Ev kuzeye bakıyor 26 m2 salon Mutfağın yanında mutfak var, altı garaj, yani boş 2-2.5 m tavan Evin ustu boş
Salona takıcak klimayı. Acaba hangi model, hangi marka onerirsiniz?
Guncel.