Sabotaj cok kotuydu. Gecen girmeyi denemiştim, sunucular kapanmış. Zula P2W. Yakın zamanda, iyi bir oyun cıkacak mı acaba? Bir ara enis kirazoglu duyurmuştu. Xbox (tam hatırlamıyorum.) Bir etkinliğinde duyurulmuştu.