Telefonumun yan tarafları biraz acık, ekranı kaldırıp kasanın icini gorebiliyorum yani. 2 hafta once koydeyken telefonun sağ tarafından telefonun icine kucuk kırmızı bir bocek girdi ve girdikten sonra kayboldu. Boceğin iceride yaşama şansı var mı?