Akif hocamın sayesinde bu sorunun ustunden geldim ve oyunu actım. Tum grafikleri cozunurluğu ile beraber duşurdum. Menude cok dengesiz bir olcum vardı, hic dokunmasam bile 70-35 FPS arası geziyordu.
Oyunu başlattım bir anda kasamda 8 tane fan olmasına rağmen onların sesinden daha yuksek fan sesi gelmeye başladı, ekran kartından olduğunu anladım. Ama aldırmadım devam ettim, oyun acıldı ekran kartının fanı delirmiş gibi dondu ve 3 FPS aldım.
Sonuc: Kartınız oyunu acmamak icin inatlaşıyorsa bırakın oyle kalsın inatlaşmayın, zaten sonuc hic ic acıcı değil.
@akif Pekoz