HD 4650 Crysis 3 acmamakta inat etmişti. Kartım DX10.1 olduğu icin DX11 hatası veriyordu.


Akif hocamın sayesinde bu sorunun ustunden geldim ve oyunu actım. Tum grafikleri cozunurluğu ile beraber duşurdum. Menude cok dengesiz bir olcum vardı, hic dokunmasam bile 70-35 FPS arası geziyordu.

Oyunu başlattım bir anda kasamda 8 tane fan olmasına rağmen onların sesinden daha yuksek fan sesi gelmeye başladı, ekran kartından olduğunu anladım. Ama aldırmadım devam ettim, oyun acıldı ekran kartının fanı delirmiş gibi dondu ve 3 FPS aldım. aldım. Karta daha fazla işkence etmemek icin kapattım.

Sonuc: Kartınız oyunu acmamak icin inatlaşıyorsa bırakın oyle kalsın inatlaşmayın, zaten sonuc hic ic acıcı değil.
@akif Pekoz