Arkadaşlar Paco Robanne One Million parfum almak istiyorum. Malum bu parfum pahalı bir parfum. Ancak cok guzel olduğu soyleniyor. Kızlar tarafından da beğeniliyormuş. Ben bu parfumu alsam yaz icin uygun bir parfum mu? Kış icin kullanıma uygun olan bir parfumu yaz aylarında kullansak ne olur? Bu parfumu nerede test edebilirim? Test edebileceğim bir yer yok ise D&P den 50CC alıp denemeli miyim?